"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2015 m. rugpjūčio 2 d., sekmadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*23

Labas labas!

Šįkart su pabaigtukų įrašu gįžtu labai greitai, nes buvau tokia gerutė ir prieš važiuojant į Lietuvą nufotografavau visus tuštučius, gulėjusius už spintelės. Kadangi turiu laisvą savaitgalį, nusprendžiau neatidėlioti ir papliurpti liūdname debesiuke.

1. Pirmasis pabaigtukas - Bioderma Hydrabio micelinis vanduo. Tikriausiai nustebsite ir pagalvosite, kad naudoju laaabai daug micelinio vandens, nes praeitame tuštučių įraše rašiau, kad baigiau Garnier. Taip nutiko dėl mano tingumo dažniau rašyti pabaigtukų įrašus. Pabaigusi Garnier, paslėpiau buteliuką už spintelės ir čiupau Biodermą, o aprašyti susiruošiau tik baigusi abu. Šis Biodermos micelinis vanduo puikiai nuvalydavo makiažą, drėkindavo odą, tiko ir mano gana jautriai odai. Esu naudojusi Bioderma Sensibio (rašiau čia), tačiau nepastebėjau kažkokio didelio skirtumo tarp jo ir Bioderma Hydrabio: šiek tiek skyrėsi tik kvapas. Tačiau, kaip jau minėjau praeitame įraše, supratau, kad man neverta investuoti į brangius micelinius vandenukus, nes nusivaliusi veidą vis tiek keliauju nusiprausti prausikliu, nes kitu atveju nesijaučiu esanti švaria veido oda. 10/10 Kaina: 6,80 svaro (pirkau escentual.com, nes parduotuvėse nerandu Biodermos).


2. Taip pat baigiau Biodermos Sebium veido prausiklį. Nors mano oda nėra labai problemiška, tačiau savo kaktos nuoširdžiai nekenčiu, nes joje atsispindi viskas - kiek valgau saldumynų ir riebaus maisto, ar, tarkim, vakar vakare piknaudžiavau kokteiliuku, ar mano imuninė sistema nusilpusi. Taigi dabar, rinkdamasi veido priežiūros priemones, nuolatos stengiuosi pagalvoti apie kaktą. Kadangi man patinka Bioderma Global veido kremas/gelis nuo spuogų, nusprendžiau išbandyti ir prausiklį. Jis manęs nenuvylė, tačiau nelikau ir pakerėta: odos nesausino, produkto užteko labai ilgai, be galo džiaugiausi patogia pakuote su "pompa", tačiau nepastebėjau, kad labai padėjo kovoti su spuogais. Galiu sakyti, kad kaip veido prausiklis ši priemonė man patiko, tačiau kovojant su spuogučiais man reikia kažko kito. 8/10 Kaina: 6,13 svaro (pirkau iš escentual.com akcijos metu).


3. Prisipažinsiu, dar niekada nebuvau bandžiusi gaminių iš Eves Rocher, todėl internetiniame puslapyje pamačiusi akcijas susigundžiau išmėginti. Užsisakiau kelis gaminius, bet šis yra pirmasis, kurį pabaigiau. Tai - Hydra Vegetal veido prausiklis. Anot pakuotės, šis gaminys turi gaivinti ir drėkinti odą. Jis skirtas normaliam arba kombinuotam veido odos tipui. Gaminys pasirodė visai neblogas, švelnios gelinės tekstūros ,tačiau mane labai užknisdavo jo pakuotė, nes visada produkto į delną patekdavo per daug, todėl jo vartojimas tikrai nebuvo ekonomiškas. Šiek tiek nepatiko ir kvapas, bet jo nesugebėsiu apibūdinti. Neapsisprendžiu, ar pirkčiau antrą kartą... tikriausiai ne. 7/10 Kaina: ~3-4 svarai. 


4. Sekantis pabaigtukas - Marks&Spencer rutulinis antiperspirantas. Esu be galo nusivylusi... Gaminys visiškai nesulaikė jokio prakaitavimo, jo tekstūra pasirodė esanti tokia gliti, kad sugebėdavo sudžiūti aplink burbuliuką (tą aplikatorių) ir jau kelis kartus norėjau jį išmesti beveik pilną, nes niekaip negalėjau juo pasitepti. Norėčiau pasidžiaugti bent produkto kvapu, tačiau ir to negaliu padaryti, nes kvepėjo jis neaiškiom dirbtinėm braškėm. Žodžiu visiškai prastas produktas, kurio niekam nerekomenduočiau. Net neįsivaizduoju, iš kur turėjau tiek kantrybės ir valios, kad beveik visą jį sunaudojau. 1/10 Kaina: 1 svaras (tikrai yra geresnių antiperspirantų už tokią kainą).


5. Dar vienas antiperspirantas, kuris vos nenuvarė mano nervų į kapus - Mitchum. Kaip tyčia, atėjus pavasariui ir vasarai, man taip nesisekė su gaminiais nuo prakaitavimo, kad aš net pati stebiuosi, kaip galėjau prisipirkti tiek daug šūdo. Žodžiu, šitas antiperspirantas sugadino beveik visas mano darbines maikutes! Jis labai tepa pažastukus, nors meluoja, kad jokių dėmių nebus! Ir aš jo nuoširdžiai nekenčiu... Tiesa, kvapas buvo visai neblogas, prakaito kvapą neutralizuodavo, tačiau prakaitavimo, kaip ir jau aprašytas viršuje, nemažino. Taigi, šito gaminio irgi niekam nerekomenduoju. 2/10 Kaina: ~3-4 svarus.


6. The Body Shop mėlynių kūno šveitiklis - vienas nerealiausių mano kada nors mėgintų scrub'ų. Laaabai patiko. Jo šveičiamosios dalelės buvo grubios, todėl su labai nedideliu šveitiklio kiekiu galėjau gerai nušveisti odą. Pakuotės užteko tikrai ilgam, kvepėjo nuostabiai ir atrodė kaip uogienė. Be abejonių pirkčiau antrą kartą. 10/10 Kaina: akcijos metu mokėjau 3,90 svaro.


7. Pagaliau baigiau Britney Spears Fantasy kūno losjoną. Sakau "pagaliau baigiau", kadangi kūno losjonų, kremų, sviestų ir t.t. man užtenka labai ilgam laikui, nes nesu nuolatinė tepėja, greičiau nuolatinis tinginukas. Šis kūno losjonas kvepėjo labai saldžiai, todėl patiks ne kiekvienai, tačiau vasarai labai tiko. Šiaip turiu pastebėti, kad kvapas ant odos išsilaikydavo ganėtinai ilgai, losjonas neblogai drėkindavo ir greitai susigerdavo į odą. Antrą kartą pirkčiau tik po ilgesnio laiko tarpo, nes šio gaminio kvapas šiek tiek nusibodo. 8/10 Kainos neprisimenu, žinau, kad prikau iš Ebay.


8. Dar vienas pabaigtukas - Corsodyl burnos skalavimo skystis. Man jis pasirodė esąs labai neskanus, sugebėjau jį pabaigti tik didelėmis valios pastangomis. Šis burnos skalavimo skystis yra gydomasis, tačiau jokių pokyčių nepastebėjau. Antrą kartą nepirkčiau, nebent lieptų dantistė :D. 6/10 Kaina: ~ 4-5 svarai.


9. Pabaigiau dar vieną Witch pieštuką nuo spuogų. Apie jį jau buvau rašiusi čia. Geras dalykas, tik pradėjau pastebėti, kad mano oda ima prie jo priprasti. :( 


10. Dar vienas pabaigtukas - Yes to Carrots veido prausiklis. Gamintojai skelbia, kad jis 99proc. natūralus, skirtas normaliai ir sausai odai, bekvapis, švelniai šveičiantis. Aprašymas gražus, džiugina nebloga sudėtis, tačiau kažkodėl aš nesusidraugauju su šios firmos veido prausikliais. Maždaug prieš metus bandžiau Yes to Blueberries veido prausiklį (skaityti čia), tačiau jis manęs nesužavėjo. Taip pat nutiko ir su šituo. Labiausiai man nepatikęs dalykas - kreminė tekstūra (jausmas toks, lyg veido kremu bandyčiau nusiprausti veidą) ir mini šveičiamosios dalelės. Labai nemėgau tų šveičiamųjų dalelių, nes kasdienai šis veido prausiklis man buvo per daug grubus, o naudojant kaip veido šveitiklį, jis buvo per daug švelnus. Tai buvo toks gaminys, kuris nelabai rado vietą mano veido odos priežiūroje. Turiu pripažinti, kad sunaudojau jį daugiau kaip veido šveitiklį. 6/10 Kaina: ~7 svarus.


11. Tara Smith Shine On plaukų kondicionierius - dar vienas mano pabaigtukas. Niekada nebuvau girdėjusi atsiliepimų apie šį kondicionierių, tačiau susiviliojau maža kaina ir gražiu aprašymu ir nusprendžiau išbandyti. Jį užsisakiau iš fragrancedirect.co.uk. Aprašymas rėkte rėkė, kad šis kondicionierius yra veganiškas, netestuotas su gyvūnais, sudėtyje yra organiškų ir natūralių ingridientų. Žodžiu, nusipirkau. Negaliu sakyti, kad jis man patiko. Visų pirma, erzino kvapas, nes niekaip nesupratau, kuo jis kvepia/nekvepia (lyg ir kažkokia chemija). Antra, nepatiko, nes man atrodė, jog jis kažkiek apsunkina plaukus. Trečia, nors skelbiama, kad kondicionierius suteikia plaukams žvilgesnio, to irgi nepastebėjau. Nors išdžiuvę plaukai atrodydavo neblogai (jeigu iš viso apie mano plaukus taip galima sakyti), tačiau antrą kartą nepirkčiau. 6/10 Kaina: 2 svarai.


12. Jau kelintą kartą baigiu Johnson's Baby dušo kremą. Man jis labai skaniai kvepia, maloniai atpalaiduoja. Vienintelis minusiukas, kad nė kiek negelbėja bandant atsibusti rytais, priešingai - kvapas skatina vėl eiti į lovą ir toliau miegoti. :) 10/10 Kaina: 1 svaras (?) (nepamenu).


13. Dr. Scheller dieninis gaivinantis ir drėkinantis veido kremas - vienas šių metų atradimų. Nusipirkau jį už juokingą kainą, o produktu niekaip negalėjau atsidžiaugti. Jis lengvai įsigerdavo į odą, kvepėjo tikrais juodųjų serbentų lapais ir yra NATŪRALUS. Labai jį mylėjau, naudojau kiekvieną dieną, gaila baigėsi. Šiuo metu naudoju kitą veido kremą, bet manau dar grįšiu prie Dr. Scheller firmos ne kartą. 10/10 Kaina: ~3-4 svarus (pirkau T.K.Maxx)


14. Praeitą mėnesį išbandžiau du gaminius. Žinau, kad tai ne pabaigtukai, bet vis tiek parašysiu savo nuomonę apie juos. Pirmasis - Nuxe daugiafunkcinis aliejus, skirtas veidui, plaukams ir odai. Šis aliejus man iškrėtė pokštą. Žodžiu, trumpai. Vieną rytą išsitrinkau plaukus ir sumąsčiau, kad reikia juos patepti šituo aliejumi. Šliūkštelėjau jo į delną (na maždaug tiek, kiek visada pilu macadamios, arba marrakesh ar orofluido - tradicinių plaukams skirtų serumų/aliejų) ir ištepiau plaukus. Iš pradžių nepastebėjau nieko blogo, bet kai plaukai išdžiuvo supratau, kad to aliejaus jiems buvo ženkliai per daug ir jie atrodė žiauriai riebaluoti. Teko pintis kasą ir eiti į darbą aliejuotais plaukais. :) Nuo to karto plaukams jo nebenaudojau. Duotojo mėginuko kiekio užteko dar keliems kartams pasitepti kojas. Galiu pasakyti, kad aliejus yra aliejus: produktas šiek tiek sunkiau geriasi į odą...ir tai mane erzina. Tiesa, kvapas ganėtinai keistas (čiut čiut primena senas bobutes), todėl ne visoms gali patikti. Šiaip gaminys mane visai papirko, galbūt kada nors, kai sunaudosiu visus savo turimus kūno sviestus ir losjonus, įsigysiu pilną pakuotę (50 ml kaina apie 17 svarų). Antrasis mėginukas - Smashbox praimeris (primer). Pripažinsiu, labai geras daiktas. Juo patepta oda tampa kaip šilkinė. Pudra daug gražiau padengia veidą, tampa mažiau pastebima. Slapta noriu nusipirkti pilną pakuotę (~25svarus), bet vis klausiu savęs, ar aš tikrai noriu papildomo sluoksnio ant savo veido. :) 



Valio! Pabaigiau šį ilgą įrašą. Nenusibodo jo skaityti? Tikiuosi radote nors vieną jus dominantį produktą. O dabar visos eikim džiaugtis vasara!

Linkėjimai,

Rūta.

4 komentarai:

  1. Praeitame įraše klausei ar yra skaitančių, tai be abejonės yra! :) Patinka man tavo pabaigtukų straipsniukai. Jei įdomi mano nuomonė, tai skaitant per telefoną, aš pirma nuskrolinu pažiūrėt foto apie ką skaitau, nežinau ar tik man vienai taip patogiau, bet gal kitą kart į tai atsižvelgsi ir pirma foto, o tada aprašymas :))) Super! Nesustok :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū už pastebėjimą! Jei nepamiršiu, sekančiame įraše nuotrauka eis pirma :)

      Panaikinti
  2. Buvo labai įdomu pasiskaityti, ypač dėl to, kad dauguma iš aprašytų produktų man girdimi pirmą kartą.

    AtsakytiPanaikinti