"Vakar dariausi vaisių salotas, o vakaras kvepėjo vakaru. Kažkas buvo palikęs pravertą langą… Girdėjau garsus, kurie kuteno miesto jaukumą. Kvepėjo pavasariu, tyrumu, gaiva ir labai norėjosi, kad visa tai nusileistų ant mano odos, plaukų ir pasiliktų kartu visą naktį..."

2014 m. birželio 16 d., pirmadienis

Įdomu gal tik mergaitėms*10

 
Pastebėjau, kad vis daugiau merginų pradeda naudoti ekologiškas/natūralias kosmetikos ir higienos priemones. Tai yra labai šaunu ir girtina, tačiau tikrai erzina, kai likusiai daugumai (kurios naudoja tradicinius produktus, ne tokius "sveikuoliškus", tiesiog randamus paprastų Drogų ir Eurokų lentynose) dažnai primenama, kad jos naudoja kaką - chemiją ir t.t. Asmeniškai aš, nuotaikai užplaukus, prigriebiu ką nors geresnio, be parabenų, SLS ir pan., tačiau juk ne tik nuo kosmetikos sudėties priklauso mūsų plaukų žvilgesys, odos lygumas (nelygumas?), nagų būklė. Kas iš to, jei pradėsiu pirkti vien natūralią kosmetiką, bet vis tiek valgysiu daug saldumynų, daug įv. riebaus maisto, gersiu mažai vandens, o mano kūnas negaus reikalingų vitaminų? Va todėl aš vis dar apsistojus prie "drugstore'uose" randamų prekių... Žinau, kad susitvarkyti mitybos man šiuo metu tikrai nepavyks, todėl manau, kad ir natūralūs dalykai, ženkliai palengvinę piniginę, stebuklų nepadarys. Taigi, kurių dar neišgąsdinau, galite skaityti toliau, kurios pasibaisėjote, tiesiog išjunkit "liūdną debesiuką" (prižadu kada nors padaryti ir sveikesnio produkto apžvalgą :) ).

1. Loreal Micellar Water. Retai kada naudoju specialias priemones makiažui valyti, tačiau šiuo metu tikriausiai jau visas merginas pasiglemžė micelinio vandens manija, todėl nesu išimtis ir aš. Tai buvo mano pirmasis išbandytas micelinis vanduo, kuriuo likau visai patenkinta. Norėčiau jį palyginti su kurios nors kitos firmos, tačiau tą pasiliksiu ateičiai. Iš karto sakau, kad Biodermos nesu bandžiusi, todėl jei šis komentaras apie Loreal micelinį vandenį nuskambės pernelyg gražiai, kaltę verskite minėtam faktoriui. Man Loreal micelinis vanduo pasirodė esąs labai gaivus, t.y. nepaliekantis jokio riebumo ant odos, neblogai drėkinantis, be didesnių pastangų pašalinantis makiažą. Norėdama gerai nuvalyti veidą, naudodavau tris sudrėkintus vatos diskelius (du akims ir vieną visam veidui). Tikriausiai dėl to šis produktas man labai greitai baigėsi (užteko gal dviems savaitėms). Smagu, kad šis micelinis vanduo tinka jautriai odai, tad drąsiai gali naudoti visos merginos. Puslapyje KosmetikosDNR teigiama, kad šis makiažo valiklis yra paprastas, be glicerino daugiau neturintis odai naudingų ingridientų, tačiau dėl to neliūdžiu, nes odai maitinti visada turiu kremą pašonėj (šiuo metu net du :D). 9/10 Kaina: ~3-4 svarus, jei taikoma akcija (be akcijos 4.99).

2. The Body Shop Rainforest Moisture plaukų šampūnas. Sudėtyje nėra silikonų, parabenų - tai džiugina. Tiesa, po šio šampūno nenaudoti kokio plaukų kondicionieriaus ar plaukų kaukės tikrai nedrįsčiau (spėju, kad šukų į plaukus neįkiščiau). Tačiau be šio minuso galiu jame rasti ir vieną stiprų pliusą - juo ištrinkus plaukus, šie ilgiau būna švarūs, nesusiriebalavę (lyginau su Kęstės dabar naudojamu šampūnu). Rainforest Moisture šampūnas gali pasigirti labai įdomiu salstelėjusiu nupjautos žolės, susimaišiusios su kažkokiais šlapiais lapais, kvapu (tiesa, kur kas malonesniu, nei šios serijos kondicionierius, apie kurį skaitykite žemiau), tik klausimas, ar visoms šis kvapas patiktų? Prisipažinsiu, kad šis šampūnas pas mane dar ne visiškai tuščias (liko dar porai plovimų), tačiau jį naudojau pakankamai ilgai, kad susidaryčiau šią nuomonę. 7/10. Kaina: Lietuvoje 34lt, aš per klaidą jį gavau dovanų (istoriją skaitykite čia).

3. The Body Shop Rainforest Moisture plaukų kondicionierius. "Stipriai drėkinantis balzamas sausiems plaukams su kogenių, kokosų aliejais ir medumi maitina, švelnina ir minkština plaukus jų neapsunkindamas. Be silikonų, parabenų ir dažiklių." - toks aprašymas pateikiamas oficialiame lietuvių The Body Shop puslapyje. Šiaip kondicionierius visai nieko (plaukai tampa žvilgūs, lengviau šukuojami, lengvi, švelnesni), bet jau šio produkto KVAPAS...: jomajo, kol ištepi plaukus, atrodo, kad kvepia panašiai kaip ir šampūnas, vos pradedi skalauti - jis labai paaštrėja... ir apskritai man primena padangų kvapą, o ne jokį mišką. 6/10. Kaina: Lietuvoje 34 lt, aš įsigyjau viso labo už 2.70 svaro (myliu akcijas!!!!).

4. Herbal Essences Hello Hydration plaukų kaukė. Prisipažinsiu, suviliojo mane šio produkto reklama su Nicole Scherzinger. Žinau, žinau... skamba apgailėtinai, bet aš kartais sugebu būti reklamos auka, itin kai vartau žurnalus... :D Nu ir ką? Jau vien atidarius kaukę buvau "maloniai" nustebinta žydros jos spalvos (primetat? plaukų kaukė žydros spalvos???). Tai aišku ir kvapas - sintetinių kokosų... Parabenų šen ir ten... Nors visiškai verkšlent negaliu, nes galėjau jos netaupyti, mat gaila nebuvo, plaukai irgi per daug nesiskundė, nepabėgo nuo durnos galvos. Žodžiu, dar vieną šios firmos kaukę turiu, nes pirkau per akciją dvi už 4 svarus. 5/10. Nebepirkčiau, nes vien ta melsva kaukės spalva mane labai nuvylė.

5. Montagne Jeunesse veido kaukė-šveitiklis. Nuostabaus medaus kvapo, gerai nušveičia negyvas odos ląsteles, tačiau nerekomenduočiau labai jautrios odos savininkėms, nes šveičiamosios dalelės ganėtinai grubios. Šiek tiek mane erzina pati produkto pakuotė, nes vienam kartui šio produkto yra tikrai per daug, o antram kartui nelabai norisi jį pradarytą laikyti, tad tenka naudoti labai neekonomiškai. Būtų šaunu, jei pakuotė būtų padalinta į dvi dalis. Mokėjau apie svarą. 8/10.

6. Neutrogena Visibly Clear veido prausiklis. Šio produkto užtenka tikrai ilgam, dėl jo šaunaus dozatoriaus. Prausiantis lengvas greipfruktų kvapas švelniai glosto nosį. Gelinė tekstūra švelniai putoja. Tačiau nepasirodė, kad šis produktas nors kiek kovotų su spuogiukais. Apibendrinant, manau, kad Neutrogena Visibly Clear veido prausiklis yra vertas antro pirkimo. 7/10. Pirkau maždaug už 3-4 svarus.

7. Dar viena The Body Shop dušo želė mano apžvalgoje tikriausiai jau nė vienos nebestebina. Paskutiniu metu vien tik jas ir naudoju, tiesiog renkuosi skirtingus kvapus. Mėlynių linijos dušo želė mane taip pat papirko! 10/10. Kaina: ~2.5 svaro su akcija.

8. Femfresh int. hygienos prausiklis. Kainuoja 1 svarą, ilgam užtenka, tinka ir patinka. :) Jau naudoju antrą buteliuką. Galėtų tik kvapas kitoks būti. 9/10.

Viskas. Šiam kartui tiek. Tikiuosi radot kažką, kas jums galėtų tikti ir patikti :).
R.

6 komentarai:

  1. tau reiks vėl man atsiųst to aliejuko plaukams :D kitą savaitę išsiųsiu laiškelį :) vakar pabaigiau rašyt MTD, man atostogaaaaai!!!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tu ten jį jaučiu gert pradėjai :D ooo laiškelio laukiu laukiu, nebegaliu! sveikinimai atostogų proga. aš irgi atostogauju, nes darbe darbo nėra, tai nereikia eit į darbą :D

      Panaikinti
  2. Ok, dar ne atostogai, per anksti pasidžiaugiau. Dėstytoja dar turi pataisyti ir atsiųsti pastabas, jaučiu, reiks dar kokią dieną pasėdėti prie to darbo. Ai, bet svarbu, kad jis išvis parašytas. Lengviau taisyt :D
    Nebežinau ar nuo šito aliejaus, ar nuo kondiškės, ar nuo abiejų kartu sudėjus, bet plaukai tiesesni ir ne taip veliasi :) Pučiasi taip pat :(

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ech... aš turbūt vienintelė, kuri iki šiol kažkaip nesistengiau ieškoti parabenų kosmetikos sudėtyje... Pirma mintis - na ir žiopla esu! - net šiek tiek susinervinau, nes gi nemesi dabar visų produktų lauk (bijau net pažvelgt į jų etiketes).

    Tiesą sakant, svečiuojantis PT, mano pirmasis pirkinys būna būtent šis šampūnas --> http://images.meredith.com/lhj/images/2008/05/ss_HerbalEssencesHydration.jpg

    Žinau žinau - mėlyna spalva ir pan. Bet mane šis šampūnas papirko, nes yra labai malonaus kvapo, puikiai drėkina mano šiaudinius plaukus, net ir mano brangiausiajam patiko (!!!) - o tai labai retas reiškinys haha (o ir spalva man visai nemaišė). Net buvo pikta, kad nei LT, nei CH jo niekur neradau pirkti, todėl bent po porą butelaičių vis parsiveždavau namo..

    Tačiau, po šio tavo post'o, stiprokai "atsitenkiau į žemę", nes mano mylimiausias atostogų šampūnas pasirodo esąs parabenų rojus... :'(

    P.S. Gal kas parekomenduotumėt kokį geresnį straipsnelį apie parabenus ir jų žalą organizmui?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. http://www.kosmetikosdnr.lt/ va aš čia kartais panaršau. čia yra įv. kosmetikos ir higienos priemonių sudėčių analizių. įdomu paskaityti. taip pat galima rasti įv. ingridientų sąrašą su komentarais, pvz: ar kemša poras ir pan. Aš mažai nusimanau apie tuos visus ingridientus, tačiau bent jau šampūnuose, kai netingiu ir užplaukia tinkama nuotaika, paieškau, kad nebūtų SLS ir parabenų- jaučiu, kad jie yra pagrindinės blogybės.

      O dėl tos kaukės, tai mane ta spalva tikrai erzino. Atsimenu, kažkada draugė, kuri baigė kirpėjos mokslus, aiškino, kad spalvoti šampūnai ir t.t. iš karto nieko nežada. :) Kvapas man irgi netikras toks pasirodė. Na bet plaukams tai dzin buvo ... švelnūs, normalūs atrodė. Dabar bandysiu geltoną herbal essences kaukę.

      Kas mane nervina labiausiai, kad tų natūralių produktų kainos yra nežmoniškos ir ką galėčiau sau leisti nusipirkti UK, to tikrai nepirkčiau Lietuvoje (dar su papildomu antkainiu). :D

      Panaikinti
  4. Aš bandžiau tiek Bioderma, tiek Loreal micelinį, bet Tavo pagyros Lorealiui tikrai neatrodo perdėtos, geras tas vandenukas, ypač dėl to, kad kaip sakei, nepalieka to riebumo jausmo ant odos. O kalbant apie Montagne Jeunesse kaukę, man jos labai patinka (gal ne tiek, kiek dėl rezultato, nes norint jo pasiekti reikėtų tas kaukes naudoti reguliariai, o aš to nedarau, bet dėl to, kad man asocijuojasi su poilsiu ir pasilepinimu), o tai, kad pakuotėj per daug priemonės, sprendžiu labai paprastai - visada, kai sumanau ją naudoti, pasidarau mergaitišką popietę ir per pusę pasidalinu kaukę su mama arba drauge :))

    AtsakytiPanaikinti